perjantai 19. kesäkuuta 2020

Parisuhde kysymyksiä - Mies/Tommi vastaa 💕


Parisuhde kysymykset

1. Mitä oikeasti ajattelit minusta ensitreffeillämme/ensitapaamisellamme?

"Että olet aikas rauhallinen ja rehellinen. Ajattelin heti alkuun, että siinä on aikas kuuma mimmi ja, että tulet olemaan ihana elämän kumppani"

2. Pidänkö halailusta?

"KYLLÄ"

3. Olenko koskaan rikkonut lakia?

"Veikkaan, että et ole"

4. Millainen on voileipäni?

"Semmoinen johon kuuluu voita, juustoa ja meetwurstia ja  jos on niin lisukkeena kananmuna-siivuja"

5. Millainen on arkini,  jos tämänhetkistä lomaa ei oteta mukaan?

"Semmonen perus kiireinen"

6. Mitä pelkään?

"Hämähäkkejä, ampiaisia ja kaikkia muita surisevia öttiäisiä"

7. Kestänkö stressiä?

"KYLLÄ, tiettyyn pisteeseen asti"

8. Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?

"siivoojan työhön, puhelin-,lehti-,sähkömyynti hommiin. 

9. Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?

"Varmaan rempattaisiin asunto tai hankittaisiin omakotitalon"

10. Mikä on inhokki ruokani?

"Veikkaan, että maksapihvi, pataruuat, keitot, hernekeitto, kalaruuat menee huonosti"



11. Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?

"Se, että muut ihmiset puuttuvat muiden ihmisten asioihin, jotka eivät kuulu pätkääkään muille"

12. Mikä on suosikki roskaruokani?

"Rullakebab, pizzat, hampurilaiset, makkaraperunat, pitakebab"

13. Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?

"Ei mun mielestä semmoista ole"

14. Mikä oli viimeisin tekstiviesti minkä lähetin sinulle?

"Tekstiviestiestejä ei ole, mutta Whatsapissa "Voit lähteä vastaan jos haluat"

15. Kun olen kipeänä, haluanko, että minua hoidetaan?

"KYLLÄ"

16. Kun riitelemme, miten käyttäydyn?

"Ööh, sä menet ulos hetkeks kävelee tai menet eri huoneeseen"

17. Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?

"Pleikan, työpisteen, kesällä rannalla, tietokoneen, telkkarin äärellä, palapelin..."

18. Mikä saa minut todella vihastumaan?

"daijut ihmiset"

19. Entä piristymään?

"Huumorit/sketsit, kahvi, Stand-up, 

20. Kumpi sanoi ensin "rakastan siua" ja missä se tapahtui?

"Minä, Tämä tapahtui mun tykö"


21. Mitä teen heti ekana aamulla?

"Syöt aamupalaa ja juot kahvii"

22. Kumpi hoitaa ruoka puolen?

"SINÄ"

23. Millaisia vaatteita käytän kotona?

"Ihan tavallisia perus vaatteita"

24. Mikä on paras luonteenpiirteeni?

"puheliaisuus, iloisuus, energisyys"

25. Ihanin yhteinen muisto?

"Kihlapäivä, mun 30v syntymäpäivä, mun isän 70v juhlat, eikä näistä sen enempää"

Teen tästä vielä videon Youtubeen, jossa kommentoin näihin Tommin vastauksiin ja katsotaan miten Tommi reagoi näihin 😅

Ei kommentteja: